lassebrasse

image335

orkar inte vara rättvis. jag stör mig helt fruktansvärt på er som precis har börjat gilla lars winnerbäck. som inte inser att den nya skivan inte alls är lars winnerbäck, utan något annat han försöker vara. jag vet inte vad han håller på med och visst, skivan har sina ljusa stunder, men det mesta låter som något per gessle hade kunnat skriva. och då är det illa, för alla vet att per gessle suger. några ljusa stunder är när han låter miss li tar över och inte hans skorrande, knarrande röst. stör mig egentligen bara på hans röst i början av "jag har väntat på ett regn", för det där låter som någon tonåring (läs macke ohlsson) som glömt hosta bort den där lilla slembollen i halsen. i "jag fattar ingenting" är hans röst som jag minns honom från söndermarken, men texten är ju så fruktansvärt dålig att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.

men mest kan jag inte hata, för jag älskar ju honom över allt annat. så jag accepterar den här nya skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback