har samma låt på huvudet dygnet runt

klockan är det minsta man kan tänka sig och jag lämnade för en stund sen en frusen man vid dörren. har aldrig frusit så mycket som jag gjorde när jag vaknade i morse. kollade på min termometer och den stod på 21 grader. den går så äkta fel att jag ville gråta några skvättar av frustration. idag blir det bio och jag hinner inte jobba och när ska jag plugga och jag behöver en ny halsduk. kanske en ny klänning också och någon häfti kofta.

igår satt två mysiga brudar på mitt rum och drack kaffe och snackade skit om ditten och datten (ett seriöst uttryck jag vill börja använda) och skrattade och log och väste mellan tänderna och tog mig på handen och fick leriga skor. undrar om någon vet hemligheten med mina rubriker och vad som ligger bakom faktumet att man i en blogg inte skriver "haha" eller ":)". för det är ju faktiskt en blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback