en sån härlig förmiddag

image334

nämen om man skulle ta sig till stan och välja bort den här satans matte B:n. jag vill inte, för vädret är sänt från helvetet och jag har ingen varm vinterjacka. tänkte åka in och köpa den halsduken på H&M nu, men jag kom på att jag fortfarande, som vanligt, är pank. vilket skit alltså, det är sorgligt. så mycket jag vill göra och ha och så lite pengar. tänk så mycket jag vill göra för andra människor som har lite pengar, men jag har inga pengar. vilken ironi. jag skrattar inte. så kb ikväll får bli billigt och bra. sen får jag kanske låna någon sexig klänning av någon sexig brud.


Kommentarer
Postat av: martina

men vad bra att vi igår kom på att du har 600 spänn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback