tigriddansk

 HEMLISAR OM NATHAPATHA:

  • jag har en svaghet för marilyn manson
  • jag blev hårdrockare (ja, jag använder den termen) i åttan, för killen jag var kär i, var det
  • jag färgade också mitt hår svart för hans skull
  • i sjuan var jag med i några gäng. jag var tjejen som satt bak killar i nians mopeder och skrattade högt
  • jag hade skatarskor (vilket jag faktiskt gillar nu) och tim jeppsson kommer aldrig låta mig glömma det
  • jag har hål i nästan exakt alla mina byxor
  • jag är en sån man antingen skitgärna vill ha på sin fest eller definitivt inte
  • flertalet gånger har jag förstört något på en fest och varje gång har någon annan fått skit för det
  • jag gråter så jag spyr till micke & molle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback