they're gonna drag us screaming

om cirkus 5 dagar sitter jag på ett tåg på väg mot H Ä S S L E H O L M, som min lovah så fint uttryckte det. 12 liter vin bars det runt på över hela möllan i lördagskväll och jag tror inte martina klagade, förutom igår när hon fått lite träningsvärk. 12 liter i alla fall och tre brudar, det får går som det går, annars får alla göra mina specialietet. vara en tattare.

listan över band jag vill se på siesta är evigt lång och förhoppningsvis gör jag ingen sarasve och ingen många andra. jag ska vara trogen min man, jag ska vara snäll mot min mamma och jag ska komma hem med hela kroppen i behåll. efter siesta är det 4 veckor till jag och madisco åker och ja, det känns ungefär... SÅHÄR.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nati ska vara trogen?! no way josé, det tror jag först när jag ser det! ps. tattare får du vara åt mig isåfall, för det vågar jag inte själv! och ja, på söndagmorgon kan vi fira att det är EN MÅNAD kvar! sickypicky

2007-05-21 @ 10:30:22
Postat av: MADDE ÄR BÄÄÄÄST

ps. det var jag!

2007-05-21 @ 10:31:37
Postat av: Olivia

Din blogg är bara så bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback