that you could choose another over me

image161

idag blir en seg dag eftersom att jag är ledig och är lökig. jag borde plugga, men jag letar kläder som en galning till brallan på lördag och vi vet inte vad vi ska köpa till honom. det enda elin vill ha är sprit och cigg, så det enda elin ska få är sprit och cigg. snart ska jag bege mig hem till madisco miss disco och egentligen borde jag plugga och egentligen borde jag jobba och det är många saker jag egentligen borde göra, men jag har ingen lust.

jag har ingen lust till något och jag orkar inte skaffa någon. jag vill vara befriande lat och befriande självisk och befriande oeftertänksam. jag vill sitta hemma och dricka vin, jag vill ha mina vänner i mitt hus varje minut. förutom när jag blir trött på dem. då kan de gå en runda och komma tillbaka med fina ord.

men 4 veckor kvar!
och det hade inte kunnat komma mer passande

Kommentarer
Postat av: rock on girl

knullade du filip i gräset på siesta eller ;)?

2007-05-28 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback