that I could use another over him

image162

varför är ray lamontagne så sjukt perfekt? perfekt blir det förhoppningsvis hos brallan på lördag, för då är det sommar och sommarfester är det bästa som finns i hela världen. kommer gråta av lycka när jag ser all gratis alkohol (i skepnad av vin, I hope) och jag kommer gråta när solen går ner och jag antagligen likaså.

på tisdag fyller elin år och då är vi bjudna på ferre i falsterbo och därefter kb med alla människor jag inte festat med på länge, särskilt sarianna. då behöver jag en ny vit klänning och ett par gröna strumpbyxor och det är ju bara så att då måste jag förtjäna det. så jag går hem till mormor och gråter en skvätt.

jag borde plugga nu, men franska revolutionen är inget jag orkar med just nu. ollonborrarna kommer säkert snart och jag måste uppfinna något slags skydd


Kommentarer
Postat av: m

eller hur ser man brallans fest som den första sommarfesten? jag gör det. du gör det. vi gör det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback