siesta

mama lovade lite lurigt idag att hon skulle paya de två par skorna jag behöver JUST NU. jag behöver också de bruna, sjukt coola byxorna från uff, en liten väska från myrorna och en stor sjal; allt detta innan siesta! det klarar jag lätt av och jag kanske till och med lyckas klämma in en kaffe från 7 eleven.

siesta är alltså det närmsta jag kommer en instängd festival i år (om man inte räknar med sommarrock då, som jag inte ens vill på) och då är det bara bud på att vara sitt snyggaste själv! jag vill låna en big tröja av min loverboy med och jag får nog lova att den kommer tillbaka utan några vinfläckar, kräkstanker eller några vita konstiga fläckar jag tyvärr inte kan förklara...

jag och madde ska nog också chansa på en stor chans och skita i att ta med oss ett tält dit! i värsta fall, ifall vi inte lyckas charma in oss hos någon snygging, får vi ta våra sovsäckar till tågstationen och sova där. i riktig festivalanda! även fast det inte ens klassas som en riktig festival om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback