sexy time

jag. är. så. grym. i. skolan. att. det. är. ball.

snart som fan siesta och jag fick en tillökning i min budget idag, vilket innebär cpmycket sprit till årets event. skämta, det är inte årets event. men nästan. årets event om snart 6 veckor. helt stört, helt sjukt.

idag såg jag skitmånga, som alla andra dagar, med kragarna uppfällda på sina skinnjackor. ja, skinnjackor låter skitskabbigt, men det finns ingen synonym som är bättre. uppfälld krage på skinnjackor = det fulaste som finns i denna värld.


Kommentarer
Postat av: noooooob

det fulaste som finns är ju du!

2007-05-11 @ 08:44:31
Postat av: s

ja, hallå! det fulaste är du!!!

2007-05-12 @ 15:43:25
Postat av: m

men DU brukar ju ha din krage på din skinnjacka uppfälld?! eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback