no feelings

image154

det mamma lite lurigt lovat, uppfyllde mormor och idag fick jag de coola, bruna byxorna och också ett par gröna ballerina från indiska. de randiga skorna från h&m får pappa betala nästa vecka, för då ska jag lägga alla mina pengar på billigt vin och billiga cigg. då är det nämligen dags för mig att sjunga med till miss li, salem al fakir och moonbabies,  hångla till svenska akademien, tingsek och ed harcourt och dansa till shout out louds, teddybears sthlm och jesse malin!

min väska lossnade ännu en gång idag när jag skulle stiga av bussen, nu sitter jag och gör ett verkligt tråkigt och förödande arbete om postmodernismen och jag ska om en sekund gå och koka mig själv kaffe. kruxet är att jag klarar inte av koffein, men jag klarar mig heller inte utan det. så vad gör man? äger.

Kommentarer
Postat av: m

kruxet är att det avr alldeles för länge sedan du skrev blogg?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback