megawanker

det blev en kortvarig vistelse på siesta och jag är inte förvånad. jag vet inte hur många gånger jag hört det idag och igår från människor som skulle vara på min sida. vad är det för fel på mig? jag säger till mig själv varje söndag "NÄSTA helg, ska jag inte dricka så mycket. det är fan inte värt det" och vad händer fredagen efter? exakt samma sak. det är så sjukt tröttande, så idag åker jag inte dit igen. twinsen, elin och madde har väl det roligare när de slipper stå och hålla mitt hår när jag spyr

Kommentarer
Postat av: haha

jävla fjortis, eller?

2007-05-26 @ 23:55:55
Postat av: :)

äh! jag tycker det är jävligt rakt på sak att hon vågar skriva ut sånt när man vet att folk kommer att reagera och säga fjortis eller något liknande. jävligt ballt, hon skriver ju exakt som hon är och inget annat! :D

2007-05-27 @ 02:29:12
Postat av: haha

men är det inte lite fjortis över det du gör, häller i dig en massa sprit spyr och sen ser du fram emot nästa helg då det händer samma sak! Det är ditt liv men jag tycker inte det verkar vara bra med det du gör

2007-05-27 @ 11:23:10
Postat av: ellepelle

vi saknade dig!

Postat av: Madeleine

Jag saknade dina fontänspyor!

2007-05-27 @ 22:18:32
URL: http://madisco.blogg.se
Postat av: tim

hon är i alla fall bra på det hon gör!

2007-05-30 @ 09:45:03
URL: http://frukost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback