me and you

PACKA IKVÄLL! och också:

hem till roger och malin i 2 h
hem till mamma och skriva klart engelska arbetet
hem till mamma och hämta en ELLE-väska där mina x liter vin får plats
köpa lite stuff tills imorgon
böla

inatt drömde jag att jag kräkte rakt ut på en heltäckningsmatta. det jag spydde på grund av var en skräckfilm jag såg i ett läskigt hus (i min dröm då) och jag minns inte riktigt vem som var med mig, men den personen tröstade i alla fall mig väldigt bra.

inatt läste jag inte klart boken, jag läst cirka tusen gånger (min pappa har inte så stort urval) och det betyder att jag vill göra det inatt. den heter tidstvillingar och är supernördig, men den är faktiskt mysig. det är ju dock ingen min vän emelie, för inget klår bunnie.
"MEN DET ÄR JU JAG? HALLÅ? DET ÄR BUNNIE!"
"bunnie vem?"
"bunnie mckee!"

shit.


Kommentarer
Postat av: martina

alltså tidstvillingar... du är så störd!!!! min vän emelie är ju en annan sak, den är en klass för sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback