let's bring it back

image153

idag ska madde hjälpa mig att plugga som den barmhärtiga samarit hon är. barmhäriga samariten är för övrigt mitt nya smeknamn bland mina girls. kallar alltid "barmhärtiga samariten!" och det på grund av att mitt hjärta är av guld och för att jag är så otrolig.

som när jag sa till mamma "det här äpplet är alldeles underbart, mamma!" och våra gäster kollade på mig med stora ögon. "jag skojade... ofta jag säger att något är underbart... aldrig... he he..." jag skojade självklart när jag sa det, men jag tänkte inte på att jag är den enda i den här världen med någon uns av humor. det är såna stunder jag värderar högst. också mina koffeinkicks-fyllda stunder då jag råkar slänga ut kaffe över mina ben och över min hand. ja, det hände idag. jag har helt enkelt ingen kontroll över mina kroppsdelar. najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback