jag ska sluta ha samma rubrik hela tiden, för tim stör sig på det

igår var jag ute och gick x antal timmar med zebby och innan dess åt jag muffins till jag spydde. ikväll blir det mat, ferre och vin hos twinsen och det ska bli naaaajs.

1. Vem är du? nån sån hora
2. Attityd: "jag är positiv, jag har vilja" fuck no! min attityd är bäst och ballast
3. Ålder: sytten
4. E-post: nej jag har ingen sån
5. Stjärntecken: fisk ("cool")
6. Jag kommer från: nåt sånt ställe
7. Jag bor: i ett hus
8. Mentalitet: 13 och för vild för mitt eget bästa 
9. Civilstatus: kanske... på väg uppåt, i en prålig värld av mingel. inte singel
10. Hemsida: nah
11. Mac eller PC? fan vet jag
12. 1024*768 eller 800*600? 800*600 har jag alltid när jag spelar sims
13. Internet Explorer eller Netscape? va e de
14. Din bästa egenskap: festlig
15. Din sämsta egenskap: festlig
16. Husdjur: I have NONE
17. Familj: noä
18. Kroppsdel du har mest nytta av: alriiiight ;) 
19. Kroppsdel du tycker bäst om: fötterna såklart
20. Jag sover: aldrig
21. Djur jag är lik: mal...
22. Tror du på något? nej
23. Frisyr: lesb
24. Hårfärg: blond
25. Ögonfärg: grön
26. Längd: 160
29. Gillar: nån kille, några brudar
30. Ogillar: inget
31. Favoritmat: vene
32. Favoritglass: ben & jerrys
33. Favoritdessert: den fete som jag och martina grät floder av
34. Favoritpizza: ue
35. Favoritdryck: vin
36. Gillar du godis? nah
37. Isåfall vilken sort? -
38. Min favoritdrink: skrev det
39. Min favoritfilm: m
40. Min favoritdag: fredag
41. Mitt favoritklädesplagg: klänning
42. Min favoritbok: harry och perran
43. Min favoritmusik: akustisk och hiphop och punk och jazz och sånt coolt
44. Min favoritlukt: parfan på en söt liten kaka
45. Min favoritblomma: tulle
46. Öl eller vin? vin
47. Liknar du en kändis? nej
48. Senast köpa skiva: tusen år sen, lars winnerbäcks samlings
49. Senast film på bio: linas kvällsbok
50. Bästa låten i världen: mardy bum
51. Senast lästa bok: harry
52. Favoritförfattare: per nilsson
53. Skriver du dagbok? ja
54. Bästa årstiden: sommar!!!!
55. Älsklingsfärg: knallblå och brun
56. Skulle aldrig ta på dig: skinnväst
57. Vad ville du bli när du var liten? cowboy
58. Blev du det? klart
59. Brinner för: mig själv
60. Sportbil eller familjebil? famijlebil (elin hade valt "en gammal klassiker") 
61. Katt eller hund? katt
62. Har du nån nojja? ja
63. Fobier? insekter
64. Deppig eller glad? sån tönt, klart jag är glad.
65. Politiskt insatt? inte i någon av de partierna som finns nu, men i mitt eget
66. Värdesätter du ärlighet? mja
67. Brukar du dra ?vita lögner?? händer välle
68. Är det ok med vita lögner? när jag "drar" dem ja
69. Känner du en mytoman? eh ja
70. Har du pojkvän/flickvän? eh nej
71. Är du kär? mja...
72. Hur tidigt stiger du upp? när fan jag vill
73. Är det bra eller dåligt? dåligt
74. Vem/vilka vet mest om dig? mina brudar
75. Gillar du att slåss eller? haha så dömande "eller?" klart jag gör!
76. Vad har du på dig just nu? glansiga tights, beige kofta, svart tishe
77. Vad ska du göra ikväll? supa och grilla hos tvillingarna
78. När var du senast riktigt full? måndags
79. Är du seriös? dygnet runt
80. Hur många handväskor äger du? några
81. Hur många bilar har du/din familj: två
82. Hur många biologiska syskon har du? ett
84. Hur många timmar sover du per natt? sååå tråkiiiigigiggiigt
85. Vem är snyggast i världen? j:et, pete, bam, gemma, snejana
86. Vad är du allergisk mot? vanilla
87. Ska du duscha idag? har redan
88. Vad är det för veckodag? lördag
89. Vad är det för datum idag? 5 maj
90. Vad gör du nästa år? tar studden
91. Är du likgiltig? naaah
92. Hårdrock eller synth? inget av det
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? vene
94. Har du utländska föräldrar?
95. Gillar du att laga mat? ibland
96. Märkeskläder eller secondhand? second hand
97. Hur många par skor har du? tusen
98. Är du sexuellt frustrerad? EH JA
99. Vem är snällast just nu? mormor
100. Var har du ont? hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback