jag är en av alla dem som varit barn och sen glömt bort den färdigheten

jag är en av alla dem som skyller sina sorger på den här planeten och den här stan.
och jag vill vara lite mer för dig inatt

känns som att jag ska äga allt idag i och med att jag faktiskt hjälpte pappa att diska. ska snarligen bege mig antingen till madisco eller till allisco och det är faktiskt ett litet dilemma. dilemmat angående siesta idag löstes då mia angav att hon ska åka dit! SCORE! hon berättade också om världens billigaste skor och jag var inte svår, utan ringde madde direkt och berättade de goda nyheterna.

nu ska jag gå och laga mat även fast jag mår illa, för jag kan inte sluta med att bli beroende av saker.
JAG
MÅSTE
SLUTA

Kommentarer
Postat av: martina

åhh!! en av alla dom! en liten glömd skatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback