he would give her time

vita helger gör mig så lycklig! jag vädjar varje helg till mina vänninnor,
"snälla, saramartinamaddelin, jag pallar inte supa i helgen, måste vi?"

saramartinamaddelin: är du dum i huvudet? tror du verkligen det själv? vit helg? NO WAY! fortsätter du säga sånt här, vill vi inte vara din vän längre. det är inte den natha the one vi känner. vi ska supa och vi ska supa GOOD! och du ska bli lika full som vanligt och du ska decka, du ska spy, du ska knulla, du ska hångla med oss, du ska kissa stora pölar, du ska bli utkastad från uteställen, du ska må dåligt två dagar i rad efteråt, du ska skicka töntiga, tomma, dumma, meningslösa fyllesms, du ska vara för trött i en hel vecka för att plugga, du ska inte plugga, du ska ut med oss, du ska åka med oss på de sjukaste festerna och du ska leda följa john, du ska snylta sprit, du ska dricka mer än din lilla kropp tål, du ska bli gul över hela kroppen, du ska ge ut ditt nummer till alla, du ska ge komplimanger till alla som korsar din rangliga väg. du ska bli alkoholist och sen ska vi skylla på dig och kalla dig för "ditt jävla fyllesvin, varför blir du alltid så jävla full?"

Kommentarer
Postat av: sara

ja, det händer sjukt ofta. typ tvärt om:):)

2007-05-12 @ 15:38:08
Postat av: Madeleine

just det, fyllesvin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback