graderna sjunker

STEG 1
Namn: natha the one and only (lie)
Födelsedatum: MARS
Ögonfärg: green eyes, yeah the spotlights
Hårfärg: blont
Längd: 159
Civilstatus: intresserad av nån sån kille
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: firre
Kär: i allt och alla

STEG 2
Skor som du bar idag: blåa små söta
Dina svagheter: ingen självdisciplin
Rädsla: insekter
Målsättning: att bli gemma wards bästis och att också se ut som henne

STEG 3
Första tanke när du vaknade: najs sömn
När du somnade: FYFAN VAD SÖT <3<3<3<3

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: inget av dem, sedan jag läste metro
McDonalds eller Burger King: ue
Adidas eller Nike: adidas
Lipton ice tea eller Nestea: gillar inte det
Choklad eller vanilj: chokke

STEG 5
Svär du: nädå
Sjunger du: för ofta
Duschar du varje dag: yep
Gillar du skolan: ibland
Tror du på dig själv: ja
Kommer du överens med dina föräldrar: ja, jag är snäll

STEG 6
Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?: eh ja
Rökt?: eh ja
Shoppat?: eh ja
Ätit en hel ask müsli: fyfan vad skabbigt om jag hade gjort det, dör hellre
Ätit sushi?: naj
Stått på scen?: nej
Skejtat?: yep!
Bakat?: ue
Stulit något?: hehe nä

STEG 7
Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull? hahaha
Blivit kallad hora? ja
Blivit nerslagen?: lite

STEG 8
i framtiden..
Namn på barn?: ska inte ha barn, men om jag måste gillar jag... inte filippa och fredrika i alla fall (martina och madde är nördigast i världen)
Hur vill du dö?: av skratt
Vad vill du bli när du blir gammal: glad

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: kanske 10 stycken
Antal piercnings: 2 i öronen
Antal tatueringar: så töntigt
Hur många gånger du varit med i tidningen: aldrig tror jag
Antal saker jag ångrar: har aldrig ångrat något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback