don't look for other faces

http://iamjesus.blogg.se/1179660968_sup_dig_redlst_full_o.html#comment

som en fortsättning på elins blogginlägg, tycker jag inte alls det är "vi". det är jag och det är jag som får all skit för det. det är jag som inte klarar mig och gång på gång får jag skäll av någon. om det inte är av er, när jag spiller på era kläder, eller tar sönder era shorts, så är det någon annan vars inredning jag förstör. är det inte ni och är det inte värden eller värdinnan, är det flickvännen vars pojkvän jag precis hånglade med.

det är inte bara jag, det är elin, martina, sara och madde också men det är inte vi. vi gör det på så olika sätt och jag vet att vi alltid hjälper varandra, men det är ändå en ensam grej. och det borde inte vara det, det borde vara en social grej, men så ser jag inte det.

nej, det är verkligen inget att skryta om, men jag tycker inte att det är dagens samhälle. det är mitt, ert och vårt samhälle som vi bygger upp kring oss själva, för att vi är seriösa när vi kommit fram till att "nej, man kan inte ha roligt utan sprit". och tro inte att jag vänt, fått en uppenbarelse eller något, jag trivs med detta. kanske inte med sakerna jag förstör, men jag trivs med vår sammanhållning och jag trivs med att aldrig gå på toaletten ensam. jag trivs med att tjata på elin att hon var "mycket roligare förr när hon alltid blev skitfull". det är så töntigt och det är så vi. jag vet inte var vi fått detta beroende ifrån, men jag gillar inte det särskilt mycket.

jag kommer säga helt tvärtemot detta på lördag, I know it

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi kan ha kul utan alkohol, men elin är mycket roligare när hon är skitfull och badar i en pool och måste gå utan underkläder resten av kvällen. DET är vi :):)

2007-06-04 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback