"det fulaste som finns är ju du"

INTRO
namn: nathalie
smeknamn: natha the one, natha e bäst, natha e cool. typ sånt
födelsedag: syttonde mars
födelseort: svedala såklart sär
uppvuxen i: svedala såklart sär
bor: på nåt coolt ställe
ögonfärg: grönis
hårfärg: vene blond
pluggar: media/journalistik
familj: några såna
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FAVORIT
färg: brun och blå
plats: var som helst när jag är full
land: vene
bok: korpens sång
spel: krillespelet
drog: hemlis hiheheiihi
fordon: bike
film: donnie
djur: hamster
serie: csi
CD: 11.11 med regina
café: espresso
skor: använder inte det
aktivitet: knulla, supa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: helst inte
gnälla: ibland
skrika: yep
sova: överskattat
försöka vara annorlunda: varje dag
klä dig i svart: ja ibland
gå till kyrkan: haha nej
gå i skolan: så mycket jag pallar
röka: oui
ljuga: aldrig
hata folk: nej
lita på folk: aldrig
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
NÄR
läste du en bok senast: inatt
var du på konsert senast: daminna i mars
köpte du något senast: köpte lite kaffe idag
kysste du någon senast: onsdags
svor du senast: en sekund sen
sjöng du senast: en sekund sen
klagade du senast: igårkväll klagade jag på mycket
är det sommar: SNAAARRRT
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VEM
saknar du: sara sve vill jag supa full
vill du slå: ingen
kramade du sist: alliano
vill du prata med: allelito
vill du vara som: gemma
sårade dig sist: ingen
vill du bli galet full med: sara sve! äkta längesen
gjorde dig riktigt glad senast: allisco
fick du sms från senast: martina p
ringde dig senast: allinianna
är vackrast på jorden: gemma såklart, finast i hela världen
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HAR DU
förföljelsemani: viss
tvångstankar: yep
någon annan psykisk sjukdom: nah
färgat håret: sen jag var 7
brutit några ben någon gång: non
några piercings: öronen
egen dator: nahhh
gjort bort dig rejält: för många gånger
bra självförtroende: det är änna olika
komplex: mhm
kysst någon: ja-a
är kär: mjae
rymt hemifrån: det är väl klart
tuttat eld på nåt: eh ja
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HUR
går du: som en kvinna
svarar du i telefonen: "hallÅ", "hej det är nathalianna"
mycket pengar har du: 140 kronor
ofta bäddar du sängen: när papi blir sur
ofta städar du: en dag i veckan
många stör du dig på: inte på särskilda personer, men på saker de säger och gör
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
TROR DU
att du kommer bli något: I KNOW it!!
på gud:
på rymdvarelser: lite
att folk tycker om dig: vissa gör nog
på ett liv efter detta: nah
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ÄR DU
förstående: vet inte
öppensinnad: väldigt
arrogant: ibland
osäker: ibland
intressant: tror jag
hungrig: nej
smart: kan vara
barnslig: min humor är... ball
liten: jag har hört att det ligger en skitstor tjej i min säng
rolig: mja
pratglad: EH JA
frågvis: ganska
organiserad: aldrig
hälsosam: när jag tänker på det
blyg: aldrig
sentimental: ja det är jag
lättförstådd: hoppas jag verkligen inte
attraktiv: nah
lättuttråkad: sjukt
ansvarsfull: när det gäller hamstrar
vegetarian: yep
arg: ibland
respektingivande: jag är för ung
ledsen: ibland
glad: ganska skrattvänlig
pålitlig: beror på vad det gäller
filosofisk: ganska
svår: väldigt svår människa
positiv: ibland
originell: verkligen inte såna töntiga saker
lätt att förföra: hehe... ja
bra på att ge komplimanger: jag är GRYM på det!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VÄLJ
katt eller hund: katt
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt såklarre
vatten eller land: land
sex eller kyssar: sex e bäst
telefon eller internet: telefon
musik eller tystnad: musica
bok eller film: bok
leva eller dö: leva
tjejer eller killar: killar har... snoppar
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback