you're scaring me

image85

igår hade jag FETKALAS och fick en FETsöt rosa liten i-podis. den var äkta söt och jag gillade mitt kalas när mina söta kvinnor var där. efter kalaset gick vi en lång mysig runda i det våriga jävla vädret, för att sedan äta oss feta hos twinsen. senare söp vi också oss feta, tog tåget till skurup, söp oss ännu fetare, såg en paolo nutini-kille på tåget som blev lika uppspelta som vi, träffade tim, gick hem till twinsen, drack lite till och sedan gick jag hem med ted och hade en liten gullig natt.

imorgon är jag ledig därför vill jag supa ikväll, men ingen är lika taggad som jag. ja, jag är jättebakis, men det är alltid kul att supa när man är bakis. ELLER INTE! så heller går jag ut och går en liten runda, men eftersom att alla mina vänner är nördiga människor som pluggar dygnet runt, får jag sitta här ensam och ledsen. och skabbig och mår illa och är lite lite lite cynisk, kåt, alkoholiserad och passionerad.

Kommentarer
Postat av: m

lördagen var so perfect att jag gärna trampar i bajs för att få uppleva den igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback