you can make it up next time

gårdagen började med att tim kom hem till mig och spelade spel, kollade lite talented mr ripley, bjöd på hårspray och var lite cool. sen säger han: "får jag bara kolla något fort på datorn?" sure, sa jag och då går tim in på lunarstorm. ja, det gjorde han. jag mobbade inte honom för jag hade munnen full av knäckebröd och sen åkte vi in till stan för att kolla på bio. den var söt och sen gick jag och jobbade, åkte hem till madde, åt mat, kollade tv, åt frukt och ost och kex och smoothie, framsatt av världens sötaste, lena lena. mhm. idag kommer våra asos-saker och det ska jag och madde fira med att fika och shoppa lite till. billiga skivor, nya skor och en cool t-shirt.

i helgen vill jag bli full och det ska jag och mormor bjuder. hon är så jävla snäll asså. och om två veckor är madde 18. om två veckor och 2 dagar fyller jag också år. jag väntar mig 17 dildos, mhm. puss.

Kommentarer
Postat av: tim

varför ha 17 dildos när man kan ha 1 strapon?

Postat av: Anonym

"hon är så jävla snäll asså" :D

2007-03-01 @ 16:09:40
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: martina

lena lena

2007-03-01 @ 20:35:33
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback