ue

den läskiga stalkern med inåtvänd damp härjar tydligen inte bara på sommaren. i somras blev jag utsatt för ett läskigt stalker-moment då jag och elin var ute på en liten vandring. en kille som jag vet, var lite förälskad i mig när jag gick i sjuan ("jag är kär i dig och louise"), började kalla mitt namn efter mig när jag gick förbi. och inte bara på ett störigt "YO NATHALIE"-sätt, utan mer ett lugnt, tyst "nathaliiiie". han skrämde mig rejält och sen tänkte jag inte mer på det.

sen nu ikväll, när jag, madde och martina varit på vandring och precis skulle skiljas åt, stod lilla mannen där med en vän. jaja, tänkte jag, han är läskig, men han är väl ingen stalker längre. när jag har gått förbi honom hör jag "nathaliiie". nä. nä. nä. nä. jag skruvade upp min i-pod så mycket jag kunde för att slippa höra hans äckliga röst. men då kommer det igen. "nathaliiie". jag iggade igen och när han uppfattade min diss sa han bara "nänä, hejdå nathalie!" fucking wanker, jag spyr.

Kommentarer
Postat av: martina

ue. borde skjutas!

Postat av: s

NEJ. han ropade inte efter dig igen. han förtjänar inget mer än att brinna i helvetet

2007-03-21 @ 19:14:38
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback