thanks madiscomaddelitomadiannamadeleineeva

KNARKAR DU: ibland på mitt rum
HUR MÅNGA AV SAMMA KÖN HAR DU HAFT SEX MED: 3
GILLAR DU HÄSTAR: ja, men bara för att de gav madde hennes "häst-höft"
ÄR DU VEGETARIAN: ja
OM NEJ, VARFÖR INTE: -
HUR MÅNGA HAR DU DEJTAT: vågar inte räkna
HAR DU NÅGOT JOBB: YEAH
TRIVS DU MED DET:
NÄR GJORDE DU SENAST NÅGOT RIKTIGT DUMT: i lördags
FAVORITFIK: espresso house
VILKEN VAR DIN FÖRSTA FESTIVAL: sommarrock, och jag ägde stället mer än madde!! (jag var naken)
VAD TYCKER DU OM SEX FÖRE ÄKTENSKAPET: niiiiiiice
PROJEKT JUST NU: lära mig spela munspel med martina 
BARNDOMSIDOLER: barbie
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: allt
VEM RINGDE DU SENAST: maddsan
SENASTE SAKEN DU KÖPTE: cigg
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: svarta stuprör, grå kofta, vit stor t-shirt
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: i lördags, YEAAAAH
VILKEN KILLE HÅNGLADE DU SENAST MED: en fluffhårig kille
VILKEN TJEJ HÅNGLADE DU SENAST MED: sareluring
NÄR OCH VAR GRÄT DU SENAST: i söndags, hemma
NÅGOT BEROENDE: sms:a, supa, kaffe, cigg
NÅGON
FAVORITLÅT: Mardy Bum - Arctic Monkeys (kommer ALDRIG tröttna på den)
VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: yeeeaaah, många!
SOM FÖRSTÅR DIG: 4 jävligt najsa brudar
SOM KROSSAT DITT HJÄRTA: mm
VEM
- HÅNAR DU: alla fula
- DELAR DU MEST MINNEN MED: girlarna
- STÖR DU DIG PÅ: såna som tror de är något, när de inte är det (jag är något)
- GOSAR DU MED: madde, martina, sara elin och alla män som ringer mig
VILKEN
- TIDNING LÄSER DU: ELLEbelle
- BUSS ÅKER DU OFTAST: 141an
- FRISYR HAR DU: långt
VAD GÖR DU NU: ser skabbig ut
VAD
- GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: jag vill att alla ska bli SKITFULLA alltid!
- GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: lättirriterad, störig, player, otrogen, suparN, spyr ner andras hus, knullar andras pojkvänner
- HAR DU FÖR SMINK IDAG: valig
- ÄGER DU FÖR SKOR: bara coola
- HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 37-38 (SCORE!)
NÄR SPYDDE DU SIST: i helgen säkert
TYCKER DU OM INDIEKIDS: jag är en! 
RÖKER DU: yep
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: 2 år och 4 månader
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: näää, näää...
VILL HELST HA NU: sommarlov och lite sprit! 
BORDE MAN FÅ RÖKA PÅ KROGEN: eh ja
ÄR DU FLÖRTIG: ja, lite väl kanske
DAGENS
- FILM: en som är fin, kanske almost famous
- SÅNG: Bell X1 - Natalie
- BAND: Nirvana och Arctic
- BOK: Parfymiannan
VILL DU HÅNGLA: ue
EN KAKA: MHHHHHHHHHMMMMM!
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: Fall Out Boy - Nobody puts baby in the corner


Kommentarer
Postat av: m

vi borde ta tag i munspelsspelandet NU. jag köper ett i stockholmia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback