tack tessilessi

image110

DAGENS:
klädsel: svarta stuprör, grå kofta, vit stor t-shirt, brun skinnjacka, svarta ballerina, vit halsduk (hehe ja)
frisyr: ruffsi
vill ha: sex
sjuka: trött
roligaste: tim&timpan

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag
du kramade: martina
du pussade: mama
du hånglade med: snygga fluffet
såg dig gråta: sara, marti, britt
fick dig att börja skratta: timp
du gick på bio med: girlsen
du gick på stan med: ben
skickade ett e-mail till dig: sara
skickade ett sms till dig: martina angående siesta, YEAH!!!
skickade ett lunarinlägg till dig: snälla

HAR DU NÅGONSIN:
sagt Jag Älskar Dig till en flickvän/pojkvän och menat det: ja
bråkat med ditt husdjur: ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: noä


EXTRA STUFF(woow):
Vad är du mest rädd för: ollonborrar
Vart vill du gifta dig: ska inte gifta mig, FÖRFAN
Vem hatar du verkligen: några stycken
Varit kär: 2 many times, he he
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: oui
Gillar du att ha folk omkring dig: för det mesta
Är du ett hälsofreak: njä
Är du ensam nu: nej

FAVORIT:
Rum i huset: mitt
Månad: juli
Mat: Perfekta Soppan
Dricka: vin
Godis: blå fiskar
Tidning: ELLE
Film: The talented Mr Ripley och Donnie Darko
Serie: CSI och Top Model
Skådis: Jake
Djur: hamster

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nä... hhe
Köpt någonting: ja, naturgodis
Varit sjuk: nope
Sjungit: eeeeh ja
Sagt Jag älskar dig: no
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: YEP
Kramat någon: OUI
Hånglat med någon: lite kanske
Ätit: ja, två mackisar


JÄTTEROLIG LISTA, FÖRLÅT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback