sommarlito

image97

FYFAN vad sommar det är! jag vill gråta av lycka över allt just nu. jag hittade precis pengar jag fått i present i lördags, som jag inte ens visste att jag fått! för de ska jag köpa en cool t-shirt från house of holland och jag och madde kommer äga på gatorna med dem. snart ska jag också färga mitt hår och bli ännu ljusare och ännu mer sommar. snart kommer nån hora hem och jävligt snart ska vi till danmark och se damianna! det är varmt ute och det är allt jag begär. på onsdag ska vi fira madde och på lördag ska vi fira mig och väldigt snart är mitt hus helt tomt för mig att bo i och det lär ÄGA. varför är sommaren så perfekt? jag känner mig nästan lite rörd när det är så ljust ute. ÄLSKAR DIG SOMMAREN, ÄLSKAR DIG MEST AV ALLA ÅRSTIDER! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: tim

det ska bli så jävla nice med zåmar

Postat av: martina

vad fint! jag är säker på att sommaren uppskattar ditt älska-inlägg

2007-03-13 @ 18:55:32
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback