rejazz

igår kom vår något så sjukt efterlängtade asos-beställning och jag, martimeus och madeleineius grät som små barn. lena och mia tittade på oss och skrattade och sa "lyssna på dem, mia! det är så roligt!" klart, lena. tack, kul, tack. efter lilla asos körde mia mig, madde och martan till stan för att kolla lite coola saker. det blev tyvärr inget coolt och vi åkte hem igen, uppgivna och trötta. madde blev rastlös och ville göra något och då jag är gammal, var jag för trött för att göra roliga saker. hon hotade då med att ringa sanne och då sa jag VAFAN, jaja, då, vi åker in och köper kaffe. så madde, moi, marti och elle köpte kaffe i stan och åkte sedan hem för att kolla min favoritiusfilm; "the talented mr ripley". snart ska vi till stan igen och jag ska köpa skor och vi ska entra alla stans second hand-butiker i jakt på en gullig vårjacka.

igår kollade också jag och madde på gamla sommarbilder och vi längtar mest i världen efter lena ansikten och som martina sa: "jag var så smooth med killarna i sommar. jag hade sånt flyt!" okey, martinusen. jag saknar lite sommaren -05, då jag var så fruktat... annorlunda, att det är sjukt. jag liknade FÖR I HELVETE GETEN. må sommaren -07 bli bättre än -06, annars blir jag lack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lena och mia, det skulle kunna vara jag och min mamma det

2007-03-03 @ 13:51:37
Postat av: Anonym

men sommaren 06 var bäst

Postat av: madeleine

hahah! äkta hånar de små glada fjortisarna. ps. du får mig att låta som en elak hotmänniska

2007-03-03 @ 18:40:45
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback