raining cats and dogs

image72

jag hatar fåglar. inte alla fåglar och inte alltid, men varje jämn vecka hatar jag fåglar. små fåglar har jag inget problem med. de flyttar sig snällt åt sidan när man går förbi, några blir rädda och hoppar iväg, men de flyttar sig alltid. det gör inte gäss. de är stora och odrägliga och fräser åt en om man kommer för nära. jag har en del vänner som blivit JAGADE av dessa groteska, äckliga varelser. det skrämmer mig, för varje morgon varannan vecka, går jag förbi en damm och kryllar av gäss. och hela cykelstigen upp mot busshålssplatsen är packad av dem. jag är lika rädd varje gång, för statistiskt sätt borde jag ju bli jagad minst en gång.

det är inte det att jag är rädd att de ska skada mig. de är bara så fula och äckliga att jag seriöst mår illa av att tänka på dem. min största skräck när det handlar om stora fåglar, är att de ska fånga mig under sina stora vingar och sedan trycka mig mot deras nakna fågelbröst. naket fågelbröst kan få mig att spy och ännu mer när jag tänker på att jag skulle vara tryckt mot det. tänk att man står med sin hud mot deras hus och man känner dem andas och deras hjärta slå. FYFANFYFANFYFAN, för dessa gäss. dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skjut gässen!

Postat av: Anonym

hahaha! de är sååå äckliga.

2007-03-05 @ 18:44:31
Postat av: Anonym

du liknar en i pussycatdolls

2007-03-08 @ 00:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback