oldie


gårdagen började fet med tim. seriöst, fet. vi åt så mycket att jag trodde att jag skulle spy och efter det tog vi bilder med hans feta kamera. sen gjorde vi om en bild på tim på photoshop och han blev hårlös och ögonbrynslös. jag trodde jag skulle dö. när vi var trötta på varandra gick jag hem till twinsen, gjorde vid mig och sedan lagade vi mat för att äta oss feta. feta blev vi och efter vi blivit feta söp vi oss skitfulla och åkte på fest hos hack. jag uppfyllde mitt mål ("jag ska bli så JÄVLA full") och det var faktiskt trevligt. min i-pod höll igång hela kvällen och idag hittade jag nya spellistor. läskigt gjort av en tysk man.

idag dunkar mitt huvud och jag vill spy. martina är på väg hit och ska vara en sötnosig sötnos. ikväll ska jag dö med mina kära vänner. vill dö med någon annan egentligen, tror jag. nej, jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback