men

image113

jag hittade världens SÖTASTE klänning i h&m-katalogen hemma hos tim igår. idag när jag ringde mamma och bad henne köpa den blev hon sur, för tydligen har jag inte sparat tillräckligt mycket pengar till italy och frankrike och det är inte så bra. när hon frågade var jag gör av med alla pengar sa jag bara att jag supit upp dem och hon skrattade lite, men det var faktiskt sant. FAN, vad jag köper mycket sprit och blannevann och cigg och uteställen och sen handlar jag kläder när mamma inte kollar. jag får be mormor paya min nya klänning, för på fredag blir det UTGÅNG! hemligt ställe, men jag vill ha min nya klänning. måste nog köpa ny sprit med, då det går åt en halv vodkaflaska per gång. de 500 upphittade kronorna känns rätt så långt borta just nu. RÖV, jag MÅSTE ha den! jag och madde måste ju vara perfektimondo i paris... :')

siesta i maj! FUCK YEAH, mormor får paya! svenska akademien får inte missa mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas verkeligen att du lagt undan de 500, annars tar jag med mig keso till paris istället!

2007-03-29 @ 19:50:25
Postat av: din mamma sve

hehehe du tycker inte att du överdriver när du säger en halv 70a? heheheheheheehehe :*

2007-03-29 @ 22:01:55
Postat av: martina

SÅ sugen på siesta!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback