kroppar, dans och dricka

image99


jag MÅSTE sluta dricka kaffe! nu för tiden (då det enda jag tar till frukost är svart kaffe) får jag någon sorts konstig koffeinkick och visst, det låter roligt, men det ÄR DET INTE! jag börjar skaka i mina små händer och jag kan inte sitta still med benen. det är någon sorts carrie-grej, när hon dricker espresso hos ryssen och sen inte kan sova. jag mår bara som en röv, det är inte alls trevligt. kaffe är dock det enda som håller mig vaken om mina stressfyllda och ändå lugna dagar. koffeinkickar suger, så no more kaffe, baby! i alla fall tills min kropp lyckats stabilisera sig litegrann.

Kommentarer
Postat av: martina

carries espresso kanske är lite starkare än ditt vanliga svarta kaffe, dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback