is that alright?

10 tecken på att mina lillasyster är i "puberteten" (som man kallar det i min ålder):

-
hon svarar antingen "m" eller ingenting alls på tilltal
- frågar man något kan man nästan alltid vara säker på att hon kommer svara "noä"
- ställer man en dum fråga, kan man nästan alltid vara säker på att få ett dumt svar tillbaka med en aggressiv ton "JAAA, det gör jag kanske!!"
- är man av med sina kläder kan man vara säker på att man hittar dem antingen slängda på hennes rum eller på hennes kropp
- hon har en ny kille varje vecka (är jag också i puberteten eller heheheh ;;);))
- hon skriker om man säger till henne att sluta ta ens saker
- hon tycker att all mat är äcklig
- hon röker på skolgården (även fast det är STRIKT förbjudet, felicia)
- hon sköter sig inte på lektionerna utan sitter och "tramsar" som där stod i brevet
- hon gillar jason mraz och panic! at the disco

Kommentarer
Postat av: tim

hahahaha äkta towa-syndromet ju. fast hon är duktig och röker inte, inte ens när jag försöker tvinga henne.

Postat av: martina

- hon dricker din sprit i smyg

2007-03-07 @ 15:21:27
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah. vilken bra bror tim är.

2007-03-07 @ 18:02:36
Postat av: tim

förmodligen gör hon det ja. jävla tonåringar!

2007-03-07 @ 18:50:07
URL: http://frukost.wordpress.com
Postat av: sara

hon dricker stulen sprit i smyg, utan att hon ska på fest

2007-03-07 @ 19:46:03
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: din mamma sve

min syster uppmuntrar mig till att bli en slut. slå det.

2007-03-09 @ 09:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback