into

igår umgicks vi filip i stan och aldrig har jag känt att någon luktar så mycket sprit 12.00. fyfan för dig. jag köpte i alla fall mig en ny sweet tröja och ett par nya skor. liker det veldi godt. staden var full och vi pratade skit om folk lika högljutt som vanligt "åååhhh koooolla, det är ju EXAKT så du vill se ut! det är ju din tvilling!!!" och den omtalade fattar ingenting. vi är så duktiga på skitsnack att det är sorgligt, men samtidigt coolt.

nu ska jag ut och gå med madde i min nya söta, röda basker och sen ska vi hem till henne och plugga. VARFÖR ÄR DET VÅR UTE? jag vill gråta av lycka och om 5 veckor kommer det vara ännu varmare och då kommer jag spy av lycka. om exakt en vecka ska jag ha kalas och då blir jag rik och bäst igen!! mamma röstade ner mitt förslag när jag sa att vi kunde äta sallad på kalaset: "nathalie, där är jättemånga om inte äter det!" fisk då? "hur många tror du äter det?" OKEJ, MEN LAGA LITE KÖTTBULLAR DÅ SÅ KAN JAG SITTA UPPE PÅ MITT RUM ENSAM OCH DRICKA MIG FULL. shit mamma.

Kommentarer
Postat av: m

filip aka alcoholic bitch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback