I don't want to get all forgotten

igår var det vår och vår är perfekt. jag och madde gjorde fullkornsvåfflor, kollade CSI, kollade lite tv och var allmänt coola. martina har nu hittat sin inspiration till våren och jag har för längesedan bestämt att CHLOÉ, som som vanligt är min favourite, ska vara ge mig inspiration.

vad som är bra med våreluringen:
man kan knulla utomhus
man har fina kläder
man börjar bli brun
man börjar bli glad
man kan kissa utomhus utan att få urinvägsinfektion
man dör inte när man väntar på bussen
man vill inte ta livet av sig längre


Kommentarer
Postat av: maddecoolingsomfanhansombruttafoshomakkadough

"man vill inte ta livet av sig längre" så jävla rätt. igår tog jag bort snaran från trappräcket HEHE

2007-03-05 @ 10:14:09
Postat av: Anonym

"man vill inte ta livet av sig längre" så jävla rätt. igår tog jag bort snaran från trappräcket HEHE

2007-03-05 @ 10:14:51
Postat av: HANSONBRUTTAVAFAN

hehe. hanson älskar man ju

2007-03-05 @ 10:15:26
Postat av: martina

kissa utomhus. JAG LÄNGTAR, men snart är det dags!!

Postat av: sar

förlåt om jag är negativ, men idag var det fan inte vår! jag dog så sjukt mycket. det måste vara fler dagar för att det ska räknas

2007-03-05 @ 19:41:30
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback