I can't believe you care

okej, så nu letar vi fest och en chans att få supa oss redlöst fulla som vanligt, snälla en chans. jag tar den, vilken som helst, bara jag får bli full. i torsdags var jag full i stan, då jag och maddelito köpte identiska jeans och också vars en kaffe 2 go. tror ni kvinnan börjar böla då hennes lock inte funkade och spillde ut lite kaffe på hennes påse? det är väl förfan klart. och vad var hennes argument för att jag skulle byta kaffemugg med henne? "jag är förfan 18". ja, men DÅSÅ! det är väl FÖRFAN klart att du ska få min välfungerande mugg med välfungernade lock då. förfan!

ted ringer och förgyller lite av mina dagar med överambitiösa komplimanger och tråkiga skämt. jag skrattar såklart, men mest bara för att det är synd om honom som saknar mig så fruktansvärt mycket. spyljudet på det. fast en pytteliten snabb kram också kanske. igår lagade jag fett-snål mat tillsammans med madde, kollade CSI och lite tv. skrattade rått åt en ful människa på tv:n. jag skäms nu, förlåt. du är säkert fin på insidan. inte som svinhoran som har barn nu, som både är ful, idiot, alldeles för självsäker på sitt utseende och allmänt korkad, hemsk och äcklig. "jag är snyggare naken", my ass.

Kommentarer
Postat av: sar

HATAR jag är snyggare naken, och älskar maddes sjukt dåliga argument!

Postat av: madeleine

mitt argument var ungefär det bästa i världen!

2007-03-03 @ 18:38:27
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback