doesn't he look good standing in her underwear

på fredag ska jag till bunkeflo till michan, med matte p, kanske nahar och kanske oscar och det ska bli FETASTE. på lördag ska jag först ha kalas (klart mamma ska bestämma vad vi ska äta och att jag får laga egen mat) och på kvällen ska vi ha girlsen-dinner och bli skitfulla och äta saras mat. det ska bli mysigt och jag tror inte att vi kör på "jag har aldrig" den här gången, för jag vet redan mer än jag vill veta. idag slutar jag elva, sen ska jag in och fika med lilla madelenius. POSS på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej för det ska vi inte alls, för du pallade inte så vi ska baka dinkelbröd hemma i svedala.. och det är väl fan vad vi ska äta i helgen

2007-03-08 @ 11:27:31
Postat av: Anonym

min mat ÄGER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback