italy och paris och allt däremellan


image183
ANTAL:

gånger vi fick höra "you fucking crazy swedish girl!": 55
gånger jag försökte lära en brittisk tjej "jordgubbe" och hon envisades med att säga "jortekuppe": 10
gånger dave köpte drinkar till mig och alla jag bad honom köpa till: 30
gånger dave försökte göra mitt och maddes ljud, men det bara blev "hello" hela tiden: varje gång jag och madde gjorde ljudet, vilket var ungefär varannan minut
gånger jag red på en brittisk/holländsk mans axlar: 3
gånger jag sa "I'M SO BLODDY HAMMERED!": 20 gånger/kväll
gånger jag skrev "let's get piss ass drunk, my love!": 1000
ödlor jag och madde såg springa omkring: 2
ödlor jag och madde såg som INTE sprang omkring: 2
gånger jag och madde sa "åååhh, jag ÄLSKAR fabio/stiffler/manuela/maxi: 1000 000
flaskor av det underbara 1,5 liters vinet vi köpte: 29
gånger vår italian guy sög sig fast på våra halsar: 10 gånger/kväll
gånger madde ramlade på dansgolvet: 1
gånger madde sa en kalle anka-fras: för få gånger ;);)
gånger madde försökte ringa robisco: 6
gånger vi fattade hur man ringde honom: 1
gånger madde fick höra att hon liknade pink(!!!): 2
gånger fabio kallade mig för paris (som i paris hilton...): 5
flaskor vin vi fick med oss hem: för få om man får säga det själv (10)
gånger jag var DJ (och ÄGDE): 2
gånger vi slängde slängkyssar till maximilliano och skrek "I love you maxi!": 100
gånger vi sa att vi saknade våra girls: för få gånger, hehe, men ändå lagom


två sjukt lyckade veckor faktiskt och i italien hade jag kunnat stanna forever! paris var ju sjukt, men italien var sjukare. med mig hem fick jag i alla fall en klänning, ett par guldiga jesus-sandaler, blåa marc jacobs-skor, fem flaskor av frankrikes bästa vin (hehe...), en flaska sambuca och en till hemlig sak som innehåller alkohol. vi var fulla varje dag i italien (serri), så därför blev det mest shopping i paris och det var jävligt nice det med. vi träffade de bästa människorna i italy och det gör mig lite varm i hjärtat att alla vi ska träffas igen i köpenhamn i augusti. cavana var bästa klubben ever och där jobbade världens sötaste max som vi bara älskade. jag hade så JÄVLAAAA kul och thanx maddis, som ville ha med mig!! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: m

ödlor jag och madde såg som INTE sprang omkring: 2
hihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback