är jag djup som havet är du djup som en waterpool, mf

image184

jag tror jag avlagt ett heligt löfte till min kära. och förändrad och äldre som jag är (knappt), så ska jag för en gångs skull i mitt liv, hålla mig. jag skäms och jag har aldrig innan skämts. eller i alla fall inte lagt märke till att jag skämts. så om jag skulle bli djupare än en vattenpöl och du skulle bli grundare än havet, så kanske vi kan mötas på mitten och älska som fåglarna gör och kanske klippa någon tråd. och jag vet att du förtjänar mer än att vara en bärare och du förtjänar bättre än att behöva lyssna på mig. ansvar är för losers, mammor och just nu för dig, för det är exakt vad jag behöver, även om jag orkar eller inte


Kommentarer
Postat av: m

du borde skämmas, kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback