you keep your doors and windows shut

gårkvällen var kantad av kärlek och glass och solrosgroddar och mycket puss och hej och cigg och tuggummi och roliga filmer. har aldrig sett någon trycka ner en danonino så fort innan. inte heller när det var den sista som låg i vår kyl... har aldrig känt mig så kränkt. har aldrig velat slå någon mer i hela mitt liv. sen var det lugnt igen när han gav mig sin två-meterskram och skrattade åt hur liten jag var.

idag har jag druckit väldigt mycket kaffe, varit ambitiös och autodidakt. jag lärde mig att koka kaffe till 20 personer alldeles själv. jag brukar vara van vid tre. så efter lite vin och lite kaffe och väldigt mycket pluggning i min säng till nirvans "bleach"-skiva, var jag trött och gick ner och underhöll lite gäster med mina underbara skämt och charmiga ordval. nu är jag trött och väntar bara på att mina kära vänner ska bli klara med allt de ska göra, kanske borde de skaffa sig lite ork, lite motivation till att gå de milen hem till mig. jag är sån bonde alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback