you can make it up next time

FAN, vad jag känner mig motiverad! idag har jag hunnit med både att gå i skolan, plugga, jobba, träna OCH laga min egen mat. fan, vad duktig jag är. och nu är jag bara på så bra humör man kan bli när man känner sig duktig och ambitiös. på fredag dricker jag alla kalorier jag tappade idag när jag tränade, men över natten dansar jag nog också bort de flesta. FAN, vad jag mår bra! idag. hoppas denna entusiasm över livet varar i alla fall ett tag till!!

idag hände det nördigaste jävla skitet som hänt på länge, när jag gick och skulle jobba. detta kan bli lite klyddigt, så försök att läs ordentligt. framför mig gick ett "par" (notera "") som kanske var runt 14 år. bredvid dem gick en liten cool kille, som bara följde med antagligen och självklart var det han som pratade mest, det brukar ju bli så. dessa människor var också såna man hade klassat som "skabb" och ja, det var exakt vad de var. helt plötsligt hör jag den ena halvan av "paret" (den manliga halvan) skrika rakt ut "JAG ÄLSKAR MIA PERSSON".  då började då tjejen (mia persson som antagligen är hennes namn) fnissa lite och killen som bara hängde med så något töntigt som typ "höhö... när ni gifter er, om det nu går så långt, så får ni ju skriva M <3 M överallt för båda era namn börjar på m".

va? va? va? va? va? varför hände detta? jag mådde så illa att jag bara ville börja gråta. tjejen hade också typ ett par wannabe-timberlandskor, men som i själva verket var något i stil med lion. OH MY GOD. jag ville dö på plats.


Kommentarer
Postat av: mart

de hemskaste sakerna händer då man inte är beredd, verkligen!

Postat av: sessi madde

JAG VILL OCKSÅ DÖ! Varför är alla så sinnessjuka? :( Tacka vet jag oss som strulade och var billiga redan då, för det är bara roligt!

2007-01-29 @ 21:50:31
URL: http://madisco.blogg.se
Postat av: Raw

jag lider med dig!

2007-01-30 @ 03:23:33
URL: http://rawbert.blogg.se
Postat av: sary

det var det skabbigaste jag har hört på sjukt länge..............

2007-01-31 @ 14:18:50
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback