when you're older you might understand

Till dig som är för stor för att vara med på bollsporter
ifall du har svårt för att förstå att basket och volleyboll är lagsporter, laglekar kanske, så tycker jag att du kan sätta dig ner på bänken nästa gång. man hoppar inte in i motspelarna som en stor björn (speciellt inte om man är av det kvinnliga könet, vilket jag tror du är? inte helt säker) när man spelar basket och inte heller skriker man på alla att de suger, när du själv,  endast är aggressiv och inte ett dugg bra på denna sport. är det då så här att du är för stor för att vara nära andra människor när det är någon sorts tävling, så hade jag nog skitit i att vara med över huvud taget. du är helt enkelt för stor. du får inte plats på en basketplan. jag vet inte hur många som skrek AAAAJ, efter att du tacklat dem med dina breda axlar. och en sak till; du himlar inte med ögonen åt mig när jag gör fel. du himlar inte med ögonen åt mig. det händer inte. jag har försökt vara snälla lilla tjejen, även fast jag på insidan avskyr allt som har med dig att göra så mycket att jag kan spy. himla inte med ögonen åt mig, dumma hora.

på basket igår försökte jag vara så passiv som möjligt, se skiträdd ut när någon skulle passa mig och skrika till så fort bollen kom mig nära. jag skrattade såklart åt allas tappra försök till att se atletiska ut, men mest stod jag bara tyst och såg dum ut. sen kom volleybollen. det GÅR inte att vara passiv på volleyboll. där finns för jävla många regler och jag suger på regler. suger på alla bollsporter i hela världen. ja, nästan alla i alla fall hehe.

Kommentarer
Postat av: mia

AHAHHAHAHAHAHAHA klockrent

Postat av: jessica

får jag gissa...Det är anna du pratar om?

2007-02-01 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback