we could plant a house, we could build a tree

Tre filmer jag kan se om och om igen:
1. Donnie Darko
2. Big Fish
3. Almost Famous

Ställen där jag bott:
1. Svedala
2. Malmö
3. Svedala

Fyra tv-program jag gillar:
1. Sex and the city
2. CSI
3. Top Model 
4. Scrubs


Fyra ställen där jag varit på semester:
1. hemlis
2. hemlis
3. stockholm
4. turki

Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. exet.nu
2. webblogg.se
3. bilddagboken.se
4. facehunter.blogspot.com

Två favoriträtter:
1. chinese
2. vegetarisk lasagne

Tre ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. hos en söt brunis
2. i någon annans säng 
3. på fest 

1. vad heter du? Nathalie
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natha
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Robin
4. vilket stjärntecken är du? Firre
5. vilken årgång är du? ung gamling 
6. var bor du? svedalla
7. bott utomlands? nje
8. flyttat antal gånger? 22
9. vart skulle du vilja bo? stockholm, paris, möllan (fin blandning? ja.)
10. vilken skolklass? MP2TXB, gulli 

UTSEENDE
1. hur lång är du? 159cm
2. hur mycket väger du? eh
3. Hårfärg och frisyr? blont, kort, snart långt 
4. Ögonfärg? grön
5. minst nöjd med? rätt nöjd 
6. skostorlek? 38
7. glasögon? skulle vilja ha, men nein 
8. har du några piercingar/tatueringar? sorry

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? brun skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? stövlar, converse och vans 
3. favoritfärg på kläder? grått
4. favoritmaterial på kläder? lack ("gråa lackkläder?" tänker ni. svar: ja)
5. favoritaffärer? HM och weekday 
6. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? alldeles för mycket av mammas pengar 
7. favoritmärke? Alexander McQueen, Chloé, Balenciaga

GREJ
plånbok: bh:n passar bra
tandborste: svart och fin 
smycken: nu vill jag ha massa metallic 
solglasögon: mm på sommaren, stora bruna 
underkläder: helst inte 
nagellack: mörklila

Vad händer ikväll? för mycket att berätta 
Vad åt du senast? lite mackis 
Vem ringde du senast? teddy
Vem mailade du senast? kaki
Roligast förra veckan: slagen vid triangeln, sov med kak, lammkött
Favoritläsk: coca
Favoritmynt: vad är ett mynt? 

Favoritskådespelare: jack nicholson är häftig 
Favorithund: räknas katt som hunddjur? i såna fall plattansikten
Favoritjuice: apelsinius
Onödig kändis: såna som. är fula? 
Nödvändig kändis: roliga
Sämsta grannen: de som hälsar för mycket 
Bästa ingrediensen i en god gryta: vattenkastanjer
Vad vill du ha för hårfärg? blond
Vad tycker du om att äta? chinese

Har du lyssnat på nåt annat nu? ja?
Vem ska du gifta dig med? mig själv (nathalie)
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? ja
Idrottar du? hahaha
Tycker du om att ligga på stranden och sola? ah oui
Är du med i nåt crew? ja-a
Har du lyssnat på nåt annat nu? nej.
Vad har du på dig idag/kväll? grå klänning
Har du växt något det här året? jag har haft växtvärk, men nej 
Vilket år har varit ditt bästa? 06, hoppas på ett ännu bättre 07, även fast det börjar dåligt
Vad ser du fram emot? sommar och damien
Vad har du ångest inför? att bli gammal
Hur långt hår har du? kort, men om några timmar nice som fan
Är du nöjd med det? imorgon är jag 
Går du i skolan så mycket som du ska? nje
Vad har du för betyg i svenska? vet ej
Och engelska? vet no ikke
Och matte? läser ej matte 
Vilket är ditt sämsta ämne? samhälle
Har du en bra klass? delar av den 

Vad ligger på ditt databord just nu? telefon, mobil, hörlurar, sax, miniräknare, dildo. oj eller nej. 
Varför blev du arg senast du var det? trött på suckningar
Hur ofta städar du? när mamma skriker 
Hur ser stolen som du sitter på ut? hård, men snygg
Hur luktar du nu? cassis-rose
Vad ska du göra i helgen? eslöv på fredag, knulla på lördag
Skojade du med ovanstående svar? nej
Är du romantisk? nej, det tror jag inte 

Vilket tvprogram såg du på senast? law & order
Får du/din familj hög telefonräkning? ja
När dansade du senast? idag säkerligen 
Drömålder: snart
Knark: va
Ditt bästa internettips: facehunter.blogspot.com
Kär just nu: jag vet inte, kanske 

Sex just nu? mja
Keps eller mössa: min gulliga mössa 
Kängor eller pumps: kängor är sjukt coolt 
Pannkakor eller plättar: ue
Dvd eller vhs: dvd
Vem borde skaffa skunk? inte marcus olsson i alla fall 

Har du någonsin färgat ditt hår svart? ja
Kött eller inte? inte
Vinter eller sommar? sommar
Skåne eller norrland? skåne. tacka malmö och ystad
Kaffe eller läsk? kaffe
Brukar du gå på McDonalds? ue
Eminem eller Britney Spears? eminem är söt
Favoritposen? ont-i-örat/JÄTTEont

Vilket är ditt favorit-tevespel? super mario
Vilket är ditt favorit-dataspel? bubbles
Hamburgare eller pizza? pizzi
Snygg eller snäll? snygg hellre
Tv eller radio? tv.
Plugga eller jobba? skolan, för den kan man skolka från

En grej du inte kan klara dig utan? vin
Politik? sjukt ointresserad, men jag har ändå väldigt mycket åsikter.
Kan du köra bil? vet inte, har aldrig provat 
Vad tycker du är snyggt? skäggiga män PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snor!

2007-01-19 @ 16:55:58
Postat av: mia

jag

2007-01-19 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback