WE ARE SHADOWS

inte så mycket ångest idag. jag fick ett sms av en speciell person, som väckte många olika känslor. mest bra kanske, jag vet inte, det återstår väl att se och som tim brukar säga: "inget går upp mot en god tiger". så sant, så sant. igår, för att inte bli alldeles för nedstämd, gjorde jag en liten lista. jag har läst någonstans, för längesen, att när man är nere ska man göra en lista på allt som gör en glad. jag vet inte om det hjälper, jag tror inte att det hjälper, men jag ska i alla fall försöka. för övrigt var jag idag i stan med 3 härliga bruttor, åt lite kinamat och letade förgäves efter en söt liten klänning.

Saker som får mitt redan läskigt stora leende, att bli ännu större:

  • gemma ward
  • lotta
  • när mamma alltid ger mig pengar
  • vin
  • kaffe
  • FBG/MMENS (självklart ska ni egentligen ligga överst, men ingen ordning)
  • tim
  • sommar
  • lasse
  • arctic monkeys
  • damien rice 22 mars
  • skäggiga män
  • tanken på att Sadisten dör
  • män som kommer tillbaka och älskar mig över allt annat
  • att ELLE-galan är väldigt snart
  • att jag inom en hyfsat kort tid fyller år

Kommentarer
Postat av: sara

listor är BÄST (okej, det var sjukt töntigt)

Postat av: tim

det är DU som säger så din tiga

2007-01-16 @ 20:45:54
URL: http://hejhejskiva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback