UR iamjesus.blogg.se

1. Gillar du att sjunga? beror på var och när men med nathalie gör jag

2. Vad gör du om du får hicka? jag gör inget nathalie blir däremot arg och slåss

Svar 1: ja, visst händer det att jag och elin brister ut i sång då och då. mest när vi hör nixon med tiger lou. då finns det ingen som kan få oss att hålla käften. inte ens martina som just skriker "HÅLL KÄFTEN!! FAN vad jobbiga ni e!" kan få oss att vara tysta.

Svar 2: ja, jag blir arg. ja, det händer att jag svingar ett slag mot stackars lilla elin som har den mest irriterande hickan, jag någonsin hört i hela mitt liv. HÅLL FÖR ANDAN FÖR HELVETE INNAN JAG SKJUTER DIG. puss.


Kommentarer
Postat av: sara

FYFAN, du skulle ha hört elin igår! det var det sjukaste jag har hört i hela mitt liv! den rösten....... (förlåt elin om du läser detta. du sjunger inte så fruktansvärt i vanliga fall, men igår var det verkligen hemskt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback