until then, I'm gonna have to lie too

169441-6

nu sitter jag på den tråkigaste lektionen som finns i hela världen med arctic monkeys i öronen, kaffe i handen och sex i huvudet. inte allt för mycket sex i huvudet. nej, inget alls faktiskt. på måndag besöker ted mitt hus, vilket han inte gjort på ett tag och det ska faktiskt bli riktigt fint. "fint". det ska bli nice. nice ska också bli att snart beställa från forever21, där jag funnit så mycket fina kläder att jag blir lite lite rörd. nice med kb den 8 februari och jag vill också gärna se sophie zelmani. lite för mycket nästan, men detta år är i alla fall damien och lasse inplanerat. det blir förhoppningsvis fler. det blir antagligen fler. om mammas plånbok tilllåter detta och det gör den.

vi är också bjudna på fest i eslöv på fredag. eslöv. eslöv. eslöv. eslöv. ncnc för eslöv och ncnc för tiden det tar att åka dit och för alla fyllesamtal jag får skita i att ringa. jag och martina sa "aldrig mer fyllesamtal" och det tror jag håller ungefär tills nästa gång vi är fulla. jag ska fylleringa min mamma igen, det var det bästa fyllesamtalet jag någonsin gjort och när mamma berättade för mormor att jag sagt ungefär "hej mamma. jag är skitfull och jag har spytt och knullat" sa mormor "aaah, men hon är väl för HÄRLIG!" och skrattade så som bara en mormor kan göra. hon är FAN den sötaste gamlingen i hela världen.

ny klänning idag, please, snälla, låt mig finna en liten fin klänning.

Kommentarer
Postat av: sara

det tar bara typ 30 minuter från malmö!

Postat av: martina

(jag är seriös nu) och det enda fyllesamtalet jag tillåter mig själv i morgon är till mamma. verkligen!

2007-01-18 @ 21:23:38
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback