snyggt

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
jag har ingen aning om vad något av det är
2. Hur äter du ett äpple?
helst i klyftor, ifall jag orkar
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
jag är rädd för alla insekter, ue
4. Big Brother eller Sportnytt?
ue på båda två, men big brother av de två
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En rosa volang-klänning från gucci
6. Är du mörkrädd?
vanligtvis, nej
7. Resmål som fascinerar?
något varmt ställe med mina girls
8. Ditt senaste telefonsamtal?
teddyboy och berättade hur kallt det var
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
lars winnerbäck. det hade varit nirvana om inte...
10. Förrätt eller efterrätt?
förrätt
11. Bästa stunden på dagen?
när jag är helt ledig
12. Tre saker du alltid har med dig?
mobil, läppglans, busskort
13. E-post eller snigelpost?
"e-post"
14. Den senaste komplimangen du fick?
teddy sa att jag var bra. på lite olika saker.
15. Senaste gången någon skällde på dig?
mamma, för jag är "så jävla slarvig, du väntar dig alltid att alla ska göra allt för dig". ja?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback