sitting, waiting, wishing

inatt sov jag fler timmar än beräknat, kanske mindre, jag vet inte, jag gjorde ingen beräkning. ikväll blir jag lycklig och fyllesamtal till mamma och antagligen till andra män, bl.a. teddy kommer äga som vanligt och alla älskar ju mig när jag är full? precis. jag blir lycklig bara jag får träffa mina snygga brudar som säger att jag alltid träffar konstiga killar. ja, ganska sant, har jag kommit på. jag bryr mig dock inte. jag bryr mig antingen för mycket eller för lite och jag satsar på det senare.

jag satsar på en riktigt fin fylla idag. riktigt jävla jättemegafin. jag hoppas på snygga killar, jag hoppas på fula tjejer, jag hoppas på spyor av alla mina vänner utom jag. så blir det lite roligt. kanske roligt, kanske mest tråkigt, kanske sorgligt. kanske synd om mig. kanske är det inte synd om mig. snart ska jag ta bussen med tim och han ska få en stor fet tiger-kram.


Learning lovin' somebody don't make them love you 
I sang your songs, I danced your dance I gave your friends all a chance But putting up with them Wasn't worth never having you Maybe you've been through this before But it's my first time so please ignore The next few lines cause they're directed at you
I keep playing your part But it's not my scene Want this plot to twist I've had enough mystery You keep building it up Then you're shooting me down But I'm already down Lord knows that I'm not you And if I was, I wouldn't be so cruel Cause waitin' on love aint so easy to do

Kommentarer
Postat av: Bro..

Ja det tycker jag me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback