oh you are

Höger- eller vänsterhänt? Höger, mm
Humör just nu? Vinsugen, tedsugen, men kaffe är fint just nu
Favoritgodis? Gelé, det känns så fint i munnen
Är det nåt du absolut inte äter? Köttbullar, korv, blodsaker
Kläder just nu? Svarta stuprör, oversize svart t-shirt, grå kofta
Musik just nu? Oh you are the roots that sleep beneath my feet - Bright Eyes
Vad sa du senast? Fitta
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 70-talet
Sommarplaner? Lasse, förhoppningsvis Hultsfred, Stockholm och förhoppningsvis kroatien och italien med madiscolilla
Fisk eller badkruka? Badkruka
Saft eller alkohol? ...
Hur många kuddar sover du med? Två
Favoritväder? Sol, som bränner och inte svettar
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med? mobil, FBG (de räknas som en) och vin
Spelar du nåt instrument? Jag tror mig vara grym på trummor, men det är töntigt, så gärna piano
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? HA-HAAAA, fråga de som hatar mig (mina vänner och min familj)
Vem är viktigast för dig? FBG
Tror på liv på andra planeter? Ja, det gör jag nu
Har du några homosexuella vänner? Ja, det är väl klart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Nej, det tror jag inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2 eller noll
Bio eller promenad? Promenad. Jag har en tendens att somna 10 minuter in i filmen
Är du kittlig? Ja
Snarkar du? Nej, det tror jag inte
Stjärntecken? Fisk ("cool")
Äckligaste insekten? OLLONBORRAR! snälla, dö ut.
Det här är jag bra på? he he he he
Bästa bok:
Per Nilssons alla är bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, döda
Vad vill du jobba som? Journalist
Chips, morötter eller godis? I wish it was morötter
Pizza eller hamburgare? Inget av det helst, men pizza då
Skriver du dagbok? Inte dagbok, men något liknande
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill pierca mig på ett sessigt ställe
Stökigt eller välstädat? Jag vill ha det välstädat, men orkar inte städa, så det blir... sådär
Gungar du på stolen? Nej, det är läskigt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, det vill jag gärna
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Hur många syskon har du? Ett och ett halvt
Är du rädd för blod? Ja, ganska
Saltar du på maten? Ue
Gillar du att sjunga? Ja, men om andra gillar att lyssna är jag inte så säker på
Anser du att du är stark? Ja, jag är rätt stark
Brukar du sola? Ja, men jag önskar jag gjorde det oftare
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Använder du knark? Kanske
Kaffe, te eller inget? Kaffekaffekaffekaffe
Vad längtar du mest efter just nu? Damien 22 mars och när madde tar körkort

Kommentarer
Postat av: sara

nice, jag tar den!

2007-01-18 @ 15:18:14
Postat av: martina

NOLL barn för min del, efter att ha sett en film om att föda barn idag på naturkunskapen......... ALDRIG NÅGONSIN, tack!

Postat av: Anonym

ni ger mig värsta pussypressen ju! bara för det ska jag skita i körkort och leva på busskort!

2007-01-18 @ 21:20:34
Postat av: martina

och P.S: jag hoppas verkligen innerligt mycket att du skojade med "I wish it was morötter" //fisk cool

2007-01-18 @ 21:21:14
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback