maybe, pretty much always means no

you can make it up next time.
jag trodde att det skulle bli lite ball med ted på måndag, men nej, helt plötsligt ändrade planer. hälften av mina "vänner" (martina och elin) har helt plötsligt bestämt att på måndag ska vi äta och dricka hemma hos twinsen som är alldeles allena i sitt stora hus. men det blir säkert roligt, men nu tänkte jag såhär:
70% mat, 30% sprit. det är ingen nyhet att jag behöver tänka om min konsumtion på det området. denna kväll ska vi heller inte äta upp vår mat på 10 minuter (jag vet att vi säger det varje jävla gång, men den här gången ska vi fan klara det), men förhoppningsvis blir det lite singstar och minus alla fyllesamtal, blir det nog en fin kväll.

imorgon ska jag till maddes fagra skola, få snyggt och tjockt och långt hår och få det tvättat av en mycket vacker flicka. jag kanske börjar runka lite, det vet man ju aldrig, men madde gillar när jag gör det, så det är lugnt. efter det ska vi bege oss in till stan och då SKA jag hitta en klänning, annars kan jag lika bra ta livet av mig. senare på kvällen blir det som sagt fest i eslöv och ja oj vad jag ska knulla.

Kommentarer
Postat av: sara

say what! inte ens jag visste att vi var ensamma hemma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback