last train home

I ONLY WANT SYMPATHY IN THE FORM OF YOU CRAWLING IN TO BED WITH ME!
dancedancedancedancedance.

I've been dying to tell you anything you wanna hear, cus that's just who I am this week.
SUGAR, WE'RE GOING DOWN!

jag är sådär pigg, faktiskt rätt jävla pigg eftersom en hora drog mig upp ur sängen JÄVLIGT TIDIGT för att logga in på msn. lätt worth it. så nu ska jag bara äta och göra mig i ordning sen är jag redo för en härlig samhällslektion och efter det en ännu härligare idrottslektion! jag räknade ut att i hela tvåan har jag varit på två idrottslektioner. det är fan dags att jag skärper mig, kanske går ner lite i vikt. jag satsar på snejana onopka-smal, men nej, det är inget jag väntar mig kommer ske, inget jag hoppas på, men man kan väl alltid drömma, som tim brukar säga. han säger så bra saker.

YES! imorgon blir det lite hämtning av refreshment, jag är lycklig! hela flaskan tar slut på fredag och oj vad vi ska krumpa!! krumping = bäst och martina får sitta med sina classmates och krumpa lite ensam. helt sjukt motiverad till livet! jag VILL till skolan idag! efter skolan idag ska jag inte heller jobba, utan bara plugga och detta provet KAN jag faktiskt!

(detta inlägg innehöll 10 utropstecken)

Kommentarer
Postat av: timps

i say good stuff

Postat av: sara

hahaha ÄLSKAR utropstecken! de är BÄST!!

2007-01-31 @ 14:13:41
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: m

HELA sista stycker består endast av utopstecken, din feta mama

2007-01-31 @ 17:18:17
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback