knulla oss, ingen annan vill

jag märkte att i inlägget "KAFFE, ge mig kaffe" har jag använt uttrycket "skämtade" och jag ber hemskt mycket om ursäkt, för det är ett uttryck jag gärna lär mig att bemästra och aldrig aldrig aldrig använder igen. budskapet är dock fortfarande detsamma; VI SKA INTE STARTA ETT JÄVLA TJEJBAND, JÄVLA NÖRDAR. och med detta sagt, ska jag om 5 minuter åka till skolan, för att sedan intervjua lite människor för Metro och för att sedan bege mig vidare och ta en fika och en liten shoppingrunda med lilla madelenius jönssonius. det blir nice kan jag tänka mig och idag ska vi kolla på söta turbaner, YES.

igår var jag och 3 av mina älskade i stan och hämtade refreshments, för att på fredag och lördag dricka upp allt och sen för göra om hela processen som alla andra helger. jag kan ju inget annat än älska det.



Flake - Jack Johnson <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: martina

MEN DET ÄR VÄL KLART SOM FAN ATT VI SKA STARTA TJEJBAND. vad du tjatar!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback